Piotruś - karta postaci
Dla przyjaciół - Peter.
Piotr jest 16-letnim przepatrywaczem z Twierdzy. Ocalał z zagłady Atlantydy bo był za młody, żeby walczyć w obronie wyspy. Związanym (niejawnie) ze stronnictwem Młodych.
Cechy
Cecha | Wartość | x5 |
---|---|---|
Siła | 9 | 45% |
Kondycja | 13 | 65% |
Budowa ciała | 11 | 55% |
Inteligencja | 10 | 50% |
Moc | 8 | 40% |
Zręczność | 12 | 60% |
Wygląd | 8 | 40% |
Obrażenia | Ruch | Zdrowie |
---|---|---|
0 | 10 | 12/12 |
Umiejętności
Umiejętność | Wartość | 1/2 | 1/5 |
---|---|---|---|
Naprawa (mechanika) | 70% | 35% | 14% |
Pierwsza pomoc | 40% | 20% | 8% |
Wiedza (ruiny) | 55% | 28% | 11% |
Nasłuchiwanie | 60% | 30% | 12% |
Przeszukiwanie | 65% | 33% | 13% |
Spostrzegawczość | 55% | 28% | 11% |
Tropienie | 20% | 10% | 4% |
Wspinaczka | 55% | 28% | 11% |
Ukrywanie | 50% | 25% | 10% |
Broń biała (noże) | 50% | 25% | 10% |
Broń (łuk) | 65% | 33% | 13% |
Materiały wybuchowe | 31% | 16% | 7% |
Uniki | 24% | 12% | 4% |
Opis
Piotr ma 16 lat. Jest niewysoki, ma jakieś 165-170 cm wzrostu, przeciętnej budowy, o ciemnej karnacji i czarnych włosach, wygolonych na irokeza, przechodzącego z tyłu w cienki warkoczyk. Zazwyczaj nosi za duże bojówki z nogawkami wsadzonymi w wojskowe buty i owinięte owijaczami, t-shirt, i jeansową kurtkę bez rękawów.
Urodził się po zagładzie starego świata. Jest najmłodszym dzieckiem, miał starszego brata, Michała, który zginął w obronie Atlantydy i dwie starsze siostry, Helenę i Zofię, obydwie zamężne, mieszkające w Twierdzy. Jego Matka, Wioleta, jest wdową - Ojciec także zginął w obronie wyspy.
W wieku 10 lat ciężko zachorował na nieznaną chorobą. W obawie przed zarazą, która mogłaby zniszczyć wyspę został wygnany. Przygarnęła go stara, pomylona kobieta, która myślała, że jest jest zmarłym dzieckiem. Doprowadziła go do zdrowia, ale więziła go. Kiedy w pełni odzyskał sprawność udało mu się uciec i wrócić w okolice domu. Tam ukrywał się przez jakiś czas w ruinach, mając w pamięci wygnanie i bojąc się, że mieszkańcy mogą chcieć go zabić, jako zagrożenie. W ruinach znalazł go brat i pomógł w powrocie.
Całe zajście zmieniło charakter Piotra. Stał się buntowniczy, czując się zdradzony przez dorosłych. Nadopiekuńcza matka kojarzyła się bardziej z niewolą u znachorki niż z kochającą rodziną. Piotr stał się bardziej niezależny - nie stronił od starszych od siebie chłopaków, ale nie wchodził z nimi w żadne przyjaźnie. Starał się zdobyć jak najwięcej umiejętności, żeby stać się samowystarczalny. Jedynym jego przyjacielem był starszy brat, który odwiedzał go potajemnie, gdy Peter był chory.
W Twierdzy Peter związał się ze stronnictwem Młodych. Z początku był to raczej wyraz buntu przeciwko Matronom, popieranym przez matkę i siostry, jako symbolowi starszyzny, która go wygnała. Później stało się to stylem życia. Nie zastanawia się zbytnio nad polityką - zostawia to przywódcą. Sam, jako że to jeszcze dzieciak, bardziej jest zainteresowany działaniem. Traktuje to jako przygodę, “zabawę” w konspirację.
Piotr, dla kumpli Peter, dla większości osób w Twierdzy jest znany jako Piotruś. Sam nie znosi tego zdrobnienia, ale jest za mało asertywny, żeby powiedzieć o tym komukolwiek poza najbliższymi przyjaciółmi
Wada charakteru: pamiętliwy, mściwy - kiedy ktoś naciśnie mu na odcisk nie odpowiada od razu, ale trzyma długo urazę i korzysta ze sposobności, żeby się odegrać.
Wyposażenie
Przedmiot specjalny: zawieszone na rzemyku wytarte, skórzane kółko z napisem DARPA. W środku jest szklany dysk, około 4 cm średnicy. Gdy patrzy się pod słońce to widać że jest usiany masą mleczno-białych kropek. Przed ucieczką z Atlantydy dostał ten przedmiot od brata. Jest to pamiątka po dziadku, który znalazł go w starym wraku statku.
Kapsle: 56
Sprzęt:
- nóż
- łuk
- 20 strzał
- maska przeciwgazowa
- linka 10m z kotwiczką
- zestaw biwakowy - koc, manierka, menażka, krzesiwo, etc.
- worek na łupy
- medpack (5/5 użyć)
- medpack (3/5 użyć)
- racje podróżne na 6 dni - konserwy, batoniki, ciastka owsiane
- mała saszetka z narzędziami mechanicznymi
- latarka
Trofea:
- strzelba - pompka .12, bardzo zły stan