Piotruś - karta postaci

Dla przyjaciół - Peter.

Piotr jest 16-letnim przepatrywaczem z Twierdzy. Ocalał z zagłady Atlantydy bo był za młody, żeby walczyć w obronie wyspy. Związanym (niejawnie) ze stronnictwem Młodych.

Cechy

Cecha Wartość x5
Siła 9 45%
Kondycja 13 65%
Budowa ciała 11 55%
Inteligencja 10 50%
Moc 8 40%
Zręczność 12 60%
Wygląd 8 40%
Obrażenia Ruch Zdrowie
0 10 12/12

Umiejętności

Umiejętność Wartość 1/2 1/5
Naprawa (mechanika) 70% 35% 14%
Pierwsza pomoc 40% 20% 8%
Wiedza (ruiny) 55% 28% 11%
Nasłuchiwanie 60% 30% 12%
Przeszukiwanie 65% 33% 13%
Spostrzegawczość 55% 28% 11%
Tropienie 20% 10% 4%
Wspinaczka 55% 28% 11%
Ukrywanie 50% 25% 10%
Broń biała (noże) 50% 25% 10%
Broń (łuk) 65% 33% 13%
Materiały wybuchowe 31% 16% 7%
Uniki 24% 12% 4%

Opis

Piotr ma 16 lat. Jest niewysoki, ma jakieś 165-170 cm wzrostu, przeciętnej budowy, o ciemnej karnacji i czarnych włosach, wygolonych na irokeza, przechodzącego z tyłu w cienki warkoczyk. Zazwyczaj nosi za duże bojówki z nogawkami wsadzonymi w wojskowe buty i owinięte owijaczami, t-shirt, i jeansową kurtkę bez rękawów.

Urodził się po zagładzie starego świata. Jest najmłodszym dzieckiem, miał starszego brata, Michała, który zginął w obronie Atlantydy i dwie starsze siostry, Helenę i Zofię, obydwie zamężne, mieszkające w Twierdzy. Jego Matka, Wioleta, jest wdową - Ojciec także zginął w obronie wyspy.

W wieku 10 lat ciężko zachorował na nieznaną chorobą. W obawie przed zarazą, która mogłaby zniszczyć wyspę został wygnany. Przygarnęła go stara, pomylona kobieta, która myślała, że jest jest zmarłym dzieckiem. Doprowadziła go do zdrowia, ale więziła go. Kiedy w pełni odzyskał sprawność udało mu się uciec i wrócić w okolice domu. Tam ukrywał się przez jakiś czas w ruinach, mając w pamięci wygnanie i bojąc się, że mieszkańcy mogą chcieć go zabić, jako zagrożenie. W ruinach znalazł go brat i pomógł w powrocie.

Całe zajście zmieniło charakter Piotra. Stał się buntowniczy, czując się zdradzony przez dorosłych. Nadopiekuńcza matka kojarzyła się bardziej z niewolą u znachorki niż z kochającą rodziną. Piotr stał się bardziej niezależny - nie stronił od starszych od siebie chłopaków, ale nie wchodził z nimi w żadne przyjaźnie. Starał się zdobyć jak najwięcej umiejętności, żeby stać się samowystarczalny. Jedynym jego przyjacielem był starszy brat, który odwiedzał go potajemnie, gdy Peter był chory.

W Twierdzy Peter związał się ze stronnictwem Młodych. Z początku był to raczej wyraz buntu przeciwko Matronom, popieranym przez matkę i siostry, jako symbolowi starszyzny, która go wygnała. Później stało się to stylem życia. Nie zastanawia się zbytnio nad polityką - zostawia to przywódcą. Sam, jako że to jeszcze dzieciak, bardziej jest zainteresowany działaniem. Traktuje to jako przygodę, “zabawę” w konspirację.

Piotr, dla kumpli Peter, dla większości osób w Twierdzy jest znany jako Piotruś. Sam nie znosi tego zdrobnienia, ale jest za mało asertywny, żeby powiedzieć o tym komukolwiek poza najbliższymi przyjaciółmi

Wada charakteru: pamiętliwy, mściwy - kiedy ktoś naciśnie mu na odcisk nie odpowiada od razu, ale trzyma długo urazę i korzysta ze sposobności, żeby się odegrać.

Wyposażenie

Przedmiot specjalny: zawieszone na rzemyku wytarte, skórzane kółko z napisem DARPA. W środku jest szklany dysk, około 4 cm średnicy. Gdy patrzy się pod słońce to widać że jest usiany masą mleczno-białych kropek. Przed ucieczką z Atlantydy dostał ten przedmiot od brata. Jest to pamiątka po dziadku, który znalazł go w starym wraku statku.

Kapsle: 56

Sprzęt:

  • nóż
  • łuk
  • 20 strzał
  • maska przeciwgazowa
  • linka 10m z kotwiczką
  • zestaw biwakowy - koc, manierka, menażka, krzesiwo, etc.
  • worek na łupy
  • medpack (5/5 użyć)
  • medpack (3/5 użyć)
  • racje podróżne na 6 dni - konserwy, batoniki, ciastka owsiane
  • mała saszetka z narzędziami mechanicznymi
  • latarka

Trofea:

  • strzelba - pompka .12, bardzo zły stan